Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorДронова, Т. С.-
dc.contributor.authorКоробейникова, Д. В.-
dc.date.accessioned2025-05-18T17:18:01Z-
dc.date.available2025-05-18T17:18:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоробейникова Д. В. Адаптація традиційних маркетингових моделей до викликів глобалізації та цифрової трансформації. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. Т. С. Дронова. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 95-98uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66373-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleАдаптація традиційних маркетингових моделей до викликів глобалізації та цифрової трансформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-96-99.pdf209.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.