Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66373
Title: Адаптація традиційних маркетингових моделей до викликів глобалізації та цифрової трансформації
Authors: Коробейникова, Д. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Дронова, Т. С.
Issue Date: 2025
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Коробейникова Д. В. Адаптація традиційних маркетингових моделей до викликів глобалізації та цифрової трансформації. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. Т. С. Дронова. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 95-98
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66373
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-96-99.pdf209.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.