Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66351
Название: Цифрові маркетингові стратегії для просування органічної продукції рослинництва
Авторы: Коломієць, Т. М.
Макаренко, М. Г.
Дата публикации: 2025
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Коломієць Т. М., Макаренко М. Г. Цифрові маркетингові стратегії для просування органічної продукції рослинництва. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 27-30
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66351
Располагается в коллекциях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-28-31.pdf202.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.