Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломієць, Т. М.-
dc.contributor.authorМакаренко, М. Г.-
dc.date.accessioned2025-05-18T16:48:52Z-
dc.date.available2025-05-18T16:48:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоломієць Т. М., Макаренко М. Г. Цифрові маркетингові стратегії для просування органічної продукції рослинництва. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 27-30uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66351-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleЦифрові маркетингові стратегії для просування органічної продукції рослинництваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-28-31.pdf202.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.