Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66351
Title: Цифрові маркетингові стратегії для просування органічної продукції рослинництва
Authors: Коломієць, Т. М.
Макаренко, М. Г.
Issue Date: 2025
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Коломієць Т. М., Макаренко М. Г. Цифрові маркетингові стратегії для просування органічної продукції рослинництва. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 27-30
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66351
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-28-31.pdf202.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.