Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" : [47] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 47
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Маркетингові інструменти розвитку сфери послуг в умовах цифрової трансформаціїПрядко, О. М.; Казанцева, А. І.; Кравцова, А. Є.
2025Вплив CRM-системи на персоналізацію рекламних послугНечипоренко, В. В.
2025Поєднання SEO та CRO для підвищення ефективності вебсайтівГнилякевич-Проць, І. З.; Зінькова, С. В.
2025Роль цифрового маркетингу та соціальних мереж у просуванні органічної молочної продукціїПахуча, Е. В.; Голубєва, В. О.
2025Оптимізація маркетингових стратегій для підвищення рівня лояльності споживачівПахуча, Е. В.; Бей, К. П.
2025Стратегічне управління підприємствами залізничного транспорту з використанням маркетингуЦаль-Цалко, Ю. С.; Шарук, Т. М.
2025Маркетингові стратегії розвитку крафтових виробників молочної продукції в УкраїніСтрук, Н. Р.
2025Логістика як частина маркетингової стратегії промислового підприємстваЗіньцьо, Ю. В.; Прокопович, В. А.
2025Антикорупційний маркетинг в умовах цифровізаціїКоростова, І. О.; Гержан, Р. С.
2025Особливості маркетингової політики просування цифрового продуктуВасильців, Н. М.; Заставний, В. С.
2025Вплив арбітражу трафіку на поведінку споживачів у цифровому середовищіБібікова, В. О.; Хамуляк, А. О.; Лелека, О. О.
2025Вплив соціальних мереж на прийняття рішень суспільством та бізнесомЗіньцьо, Ю. В.; Альонова, О. В.
2025Інноваційні підходи до цифрового маркетингу: як штучний інтелект змінює стратегії брендівПавлішина, Н. М.
2025Роль штучного інтелекту в персоналізації маркетингуСоболева, Г. Г.; Криклива, К. О.
2025Застосування сучасних інформаційних технологій у маркетингуВальковець, А. С.; Поляк, К. Ю.
2025Дослідження впливу соціальних мереж на поведінку споживачівБукало, Н.
2025Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент розвитку суспільства та економікиЗаїка, С. О.; Скачко, А. В.
2025Інтеграція маркетингових стратегій для забезпечення резильєнтності бізнесу на органічних ринках харчових продуктівПахуча, Е. В.
2025Соціальні мережі як ефективний маркетинговий інструмент для зростання бізнесуКучмійова, Т. С.; Дергач, Я. О.
2025Ефективна комунікація в бізнесіКуряча, Н. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 47