Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66390
Title: Роль цифрового маркетингу та соціальних мереж у просуванні органічної молочної продукції
Authors: Голубєва, В. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Пахуча, Е. В.
Issue Date: 2025
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Голубєва В. О. Роль цифрового маркетингу та соціальних мереж у просуванні органічної молочної продукції. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. Е. В. Пахуча. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 147-150
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66390
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-148-151.pdf211.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.