Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66375
Title: Соціальні мережі як ефективний маркетинговий інструмент для зростання бізнесу
Authors: Кучмійова, Т. С.
Дергач, Я. О.
Issue Date: 2025
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Кучмійова Т. С., Дергач Я. О. Соціальні мережі як ефективний маркетинговий інструмент для зростання бізнесу. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 103-107
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66375
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-104-108.pdf214.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.