Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63652
Назва: Мерчандайзинг як складовий процес організації та управління продажами
Автори: Росинюк, В. Р.
Науковий керівник : Олексин, І. І.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Росинюк В. Р. Мерчандайзинг як складовий процес організації та управління продажами. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених і студентів, 7 квітня 2016 р. ; наук. кер. : Олексин І. І. Харків : ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63652
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді», у 2-х ч. Ч.2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi2_07.04.16 -63.pdf79.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.