Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63652
Title: Мерчандайзинг як складовий процес організації та управління продажами
Authors: Росинюк, В. Р.
metadata.dc.contributor.advisor: Олексин, І. І.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Росинюк В. Р. Мерчандайзинг як складовий процес організації та управління продажами. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених і студентів, 7 квітня 2016 р. ; наук. кер. : Олексин І. І. Харків : ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 63.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63652
Appears in Collections:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді», у 2-х ч. Ч.2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi2_07.04.16 -63.pdf79.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.