Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63652
Название: Мерчандайзинг як складовий процес організації та управління продажами
Авторы: Росинюк, В. Р.
Научный руководитель: Олексин, І. І.
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Росинюк В. Р. Мерчандайзинг як складовий процес організації та управління продажами. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених і студентів, 7 квітня 2016 р. ; наук. кер. : Олексин І. І. Харків : ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 63.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63652
Располагается в коллекциях:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді», у 2-х ч. Ч.2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezi2_07.04.16 -63.pdf79.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.