Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63649
Назва: Організація і вдосконалення маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі
Автори: Ратушнюк, М. О.
Науковий керівник : Бужимська, К. О.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Ратушнюк М. О. Організація і вдосконалення маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених і студентів, 7 квітня 2016 р. ; наук. кер. : Бужимська К. О. Харків : ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63649
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді», у 2-х ч. Ч.2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi2_07.04.16 -60.pdf78.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.