Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63649
Название: Організація і вдосконалення маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі
Авторы: Ратушнюк, М. О.
Научный руководитель: Бужимська, К. О.
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Ратушнюк М. О. Організація і вдосконалення маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених і студентів, 7 квітня 2016 р. ; наук. кер. : Бужимська К. О. Харків : ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 60.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63649
Располагается в коллекциях:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді», у 2-х ч. Ч.2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezi2_07.04.16 -60.pdf78.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.