Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБужимська, К. О.-
dc.contributor.authorРатушнюк, М. О.-
dc.date.accessioned2025-03-03T11:17:55Z-
dc.date.available2025-03-03T11:17:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРатушнюк М. О. Організація і вдосконалення маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених і студентів, 7 квітня 2016 р. ; наук. кер. : Бужимська К. О. Харків : ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 60.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63649-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleОрганізація і вдосконалення маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів «Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді», у 2-х ч. Ч.2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi2_07.04.16 -60.pdf78.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.