Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63553
Назва: Маркетинг в умовах воєнного стану країни: стратегія розвитку
Автори: Бубенець, І. Г.
Куценко, О.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Хмельницький: ХНУ
Бібліографічний опис: Бубенець І. Г., Куценко О. Маркетинг в умовах воєнного стану країни: стратегія розвитку. Маркетинг очима молоді : зб. статей Всеукраїнської студентської наук.-практичної конф., 09 червня 2022 р. Хмельницький: ХНУ, 2022. С. 19-23.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63553
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_Marketynh_umovakh_voyennoho_stanu_23_19-23.pdf4.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.