Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63550
Назва: Вплив комплексу маркетингу на функціонування підприємства в умовах конкуренції
Автори: Бубенець, І. Г.
Смульська, В. М.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Bielsko-Biala: WSEH
Бібліографічний опис: Бубенець І. Г., Смульська В. М. Вплив комплексу маркетингу на функціонування підприємства в умовах конкуренції. Marketing of innovations. Innovations in marketing: мaterials of the International Scientific Internet Conference (December, 2024). Bielsko-Biala: WSEH, 2024. С. 157-160
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63550
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_vplyv_kompleksu_marketynhu_24_157-160.pdf4.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.