Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.contributor.authorСмульська, В. М.-
dc.date.accessioned2025-02-28T09:25:42Z-
dc.date.available2025-02-28T09:25:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБубенець І. Г., Смульська В. М. Вплив комплексу маркетингу на функціонування підприємства в умовах конкуренції. Marketing of innovations. Innovations in marketing: мaterials of the International Scientific Internet Conference (December, 2024). Bielsko-Biala: WSEH, 2024. С. 157-160uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63550-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherBielsko-Biala: WSEHuk_UA
dc.titleВплив комплексу маркетингу на функціонування підприємства в умовах конкуренціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_vplyv_kompleksu_marketynhu_24_157-160.pdf4.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.