Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63549
Назва: Аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу
Автори: Бубенець, І. Г.
Савченко, М. Ю.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Bielsko-Biala: WSEH
Бібліографічний опис: Бубенець І. Г., Савченко М. Ю. Аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2024). Bielsko-Biala: WSEH. С. 268-271
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63549
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_aspekty_formuvannya_marketynhovoyi_strateh_24_268-271.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.