Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.contributor.authorСавченко, М. Ю.-
dc.date.accessioned2025-02-28T09:20:05Z-
dc.date.available2025-02-28T09:20:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБубенець І. Г., Савченко М. Ю. Аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2024). Bielsko-Biala: WSEH. С. 268-271uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63549-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherBielsko-Biala: WSEHuk_UA
dc.titleАспекти формування маркетингової стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_aspekty_formuvannya_marketynhovoyi_strateh_24_268-271.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.