Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5946
Назва: Механізми управління конкурентоспроможністю підприємств: маркетингова складова
Автори: Мандич, О. В.
Науменко, І. В.
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства;конкурентні переваги;маркетингова діяльність;аграрне підприємство;ефективність
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Мандич О. В., Науменко І. В. Механізми управління конкурентоспроможністю підприємств: маркетингова складова. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2016. № 6. С. 204-209.
Серія/номер: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 6
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто економічну сутність категорій «конкурентоспроможність», «конкурентні переваги» та «маркетинг», а також проаналізовано особливості їх поєднання за всіма складовими, зокрема, за товарною, ціновою, збутовою політиками та за комунікаціями, при формуванні та підвищенні рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5946
ISSN: 2311-441X
Розташовується у зібраннях:№ 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf529.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.