Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorНауменко, І. В.-
dc.date.accessioned2022-08-29T09:05:35Z-
dc.date.available2022-08-29T09:05:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМандич О. В., Науменко І. В. Механізми управління конкурентоспроможністю підприємств: маркетингова складова. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2016. № 6. С. 204-209.uk_UA
dc.identifier.issn2311-441X-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5946-
dc.description.abstractВ статті розглянуто економічну сутність категорій «конкурентоспроможність», «конкурентні переваги» та «маркетинг», а також проаналізовано особливості їх поєднання за всіма складовими, зокрема, за товарною, ціновою, збутовою політиками та за комунікаціями, при формуванні та підвищенні рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 6-
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleМеханізми управління конкурентоспроможністю підприємств: маркетингова складоваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf529.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.