Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5946
Название: Механізми управління конкурентоспроможністю підприємств: маркетингова складова
Авторы: Мандич, О. В.
Науменко, І. В.
Ключевые слова: конкурентоспроможність підприємства;конкурентні переваги;маркетингова діяльність;аграрне підприємство;ефективність
Дата публикации: 2016
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Мандич О. В., Науменко І. В. Механізми управління конкурентоспроможністю підприємств: маркетингова складова. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2016. № 6. С. 204-209.
Серия/номер: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 6
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто економічну сутність категорій «конкурентоспроможність», «конкурентні переваги» та «маркетинг», а також проаналізовано особливості їх поєднання за всіма складовими, зокрема, за товарною, ціновою, збутовою політиками та за комунікаціями, при формуванні та підвищенні рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5946
ISSN: 2311-441X
Располагается в коллекциях:№ 6

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
27.pdf529.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.