Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58068
Назва: Мова реклами як основа комерційного успіху товару
Автори: Сапожнікова, Л. Я.
Радченко, А. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Сапожнікова Л. Я., Радченко А. В. Мова реклами як основа комерційного успіху товару. Україна на шляху державотворення: історія та сучасність: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів (до 25-ї річниці незалежності України), 26 травня 2016 р.; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 279-280.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58068
Розташовується у зібраннях:Україна на шляху державотворення: історія та сучасність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ukrayina_na_shlyakhu_derzhavotvorennya_2016_279-280.pdf125.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.