Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСапожнікова, Л. Я.-
dc.contributor.authorРадченко, А. В.-
dc.date.accessioned2024-10-15T08:22:16Z-
dc.date.available2024-10-15T08:22:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСапожнікова Л. Я., Радченко А. В. Мова реклами як основа комерційного успіху товару. Україна на шляху державотворення: історія та сучасність: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів (до 25-ї річниці незалежності України), 26 травня 2016 р.; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 279-280.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58068-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМова реклами як основа комерційного успіху товаруuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Україна на шляху державотворення: історія та сучасність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ukrayina_na_shlyakhu_derzhavotvorennya_2016_279-280.pdf125.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.