Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58068
Название: Мова реклами як основа комерційного успіху товару
Авторы: Сапожнікова, Л. Я.
Радченко, А. В.
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Сапожнікова Л. Я., Радченко А. В. Мова реклами як основа комерційного успіху товару. Україна на шляху державотворення: історія та сучасність: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів (до 25-ї річниці незалежності України), 26 травня 2016 р.; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 279-280.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58068
Располагается в коллекциях:Україна на шляху державотворення: історія та сучасність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ukrayina_na_shlyakhu_derzhavotvorennya_2016_279-280.pdf125.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.