Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58068
Title: Мова реклами як основа комерційного успіху товару
Authors: Сапожнікова, Л. Я.
Радченко, А. В.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Сапожнікова Л. Я., Радченко А. В. Мова реклами як основа комерційного успіху товару. Україна на шляху державотворення: історія та сучасність: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів (до 25-ї річниці незалежності України), 26 травня 2016 р.; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 279-280.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58068
Appears in Collections:Україна на шляху державотворення: історія та сучасність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ukrayina_na_shlyakhu_derzhavotvorennya_2016_279-280.pdf125.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.