Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5761
Назва: Розробка інтегрального показника для удосконалення управління якістю продукції підприємств ресторанного господарства
Автори: Безродна, С.М.
Ключові слова: інтегральний показник;управління якістю продукції;підприємства ресторанного господарства;integral indicator;product quality management;restaurant enterprises;интегральный показатель;управление качеством продукции;предприятия ресторанного хозяйства
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Безродна С.М. Розробка інтегрального показника для удосконалення управління якістю продукції підприємств ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 192-199.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто необхідність розробки нового показника управління якістю продукції на підприємствах ресторанного господарства. Запропоновано розроблену модель формування інтегрального показника управління якістю продукції, згідно з якою можна попередити реалізацію неякісної продукції споживачу, яка оцінюється як споживачем, так і виробником та експертом.
The necessity of elaboration new index of management product quality on restaurant services is examined. A model of formation integral index management product quality by means of which it is possible to warn a realization of product of bad quality to the consumer which is valued both by consumer, producer and expert is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5761
Розташовується у зібраннях:Випуск 1(17), Ч 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_1(2)__30.pdf217.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.