Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5761
Title: Розробка інтегрального показника для удосконалення управління якістю продукції підприємств ресторанного господарства
Authors: Безродна, С.М.
Keywords: інтегральний показник;управління якістю продукції;підприємства ресторанного господарства;integral indicator;product quality management;restaurant enterprises;интегральный показатель;управление качеством продукции;предприятия ресторанного хозяйства
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Безродна С.М. Розробка інтегрального показника для удосконалення управління якістю продукції підприємств ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 192-199.
Abstract: Розглянуто необхідність розробки нового показника управління якістю продукції на підприємствах ресторанного господарства. Запропоновано розроблену модель формування інтегрального показника управління якістю продукції, згідно з якою можна попередити реалізацію неякісної продукції споживачу, яка оцінюється як споживачем, так і виробником та експертом.
The necessity of elaboration new index of management product quality on restaurant services is examined. A model of formation integral index management product quality by means of which it is possible to warn a realization of product of bad quality to the consumer which is valued both by consumer, producer and expert is offered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5761
Appears in Collections:Випуск 1(17), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_1(2)__30.pdf217.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.