Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5688
Назва: Ціновий моніторинг як інструмент інформаційного забезпечення прийняття цінових рішень на підприємствах роздрібної торгівлі
Автори: Жегус, О.В.
Ключові слова: ціновий моніторинг;цінова політика;цінові рішення;підприємства роздрібної торгівлі;інформаційне забезпечення;price monitoring;pricing policy;price decisions;retail trade enterprises;information support;ценовый мониторинг;ценовая политика;ценовые решения;предприятия розничной торговли;информационное обеспечение
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Жегус О.В. Ціновий моніторинг як інструмент інформаційного забезпечення прийняття цінових рішень на підприємствах роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 145-152.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі в умовах гострої конкурентної боротьби та мінливості цінової ситуації. Визначено сутність, основні завдання та запропоновано алгоритм цінового моніторингу, охарактеризовано його етапи.
The theoretical and practical aspects of pricing policy for retailers in terms of acute competition and volatility of the price situation are considered. The essence, the basic problem and the algorithm of price monitoring with its stages are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5688
Розташовується у зібраннях:Випуск 1(17), Ч 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_1(2)__23.pdf322.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.