Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5688
Название: Ціновий моніторинг як інструмент інформаційного забезпечення прийняття цінових рішень на підприємствах роздрібної торгівлі
Авторы: Жегус, О.В.
Ключевые слова: ціновий моніторинг;цінова політика;цінові рішення;підприємства роздрібної торгівлі;інформаційне забезпечення;price monitoring;pricing policy;price decisions;retail trade enterprises;information support;ценовый мониторинг;ценовая политика;ценовые решения;предприятия розничной торговли;информационное обеспечение
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Жегус О.В. Ціновий моніторинг як інструмент інформаційного забезпечення прийняття цінових рішень на підприємствах роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 145-152.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі в умовах гострої конкурентної боротьби та мінливості цінової ситуації. Визначено сутність, основні завдання та запропоновано алгоритм цінового моніторингу, охарактеризовано його етапи.
The theoretical and practical aspects of pricing policy for retailers in terms of acute competition and volatility of the price situation are considered. The essence, the basic problem and the algorithm of price monitoring with its stages are proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5688
Располагается в коллекциях:Випуск 1(17), Ч 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2013_1(2)__23.pdf322.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.