Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5688
Title: Ціновий моніторинг як інструмент інформаційного забезпечення прийняття цінових рішень на підприємствах роздрібної торгівлі
Authors: Жегус, О.В.
Keywords: ціновий моніторинг;цінова політика;цінові рішення;підприємства роздрібної торгівлі;інформаційне забезпечення;price monitoring;pricing policy;price decisions;retail trade enterprises;information support;ценовый мониторинг;ценовая политика;ценовые решения;предприятия розничной торговли;информационное обеспечение
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Жегус О.В. Ціновий моніторинг як інструмент інформаційного забезпечення прийняття цінових рішень на підприємствах роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 145-152.
Abstract: Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі в умовах гострої конкурентної боротьби та мінливості цінової ситуації. Визначено сутність, основні завдання та запропоновано алгоритм цінового моніторингу, охарактеризовано його етапи.
The theoretical and practical aspects of pricing policy for retailers in terms of acute competition and volatility of the price situation are considered. The essence, the basic problem and the algorithm of price monitoring with its stages are proposed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5688
Appears in Collections:Випуск 1(17), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_1(2)__23.pdf322.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.