Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5687
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства
Автори: Парцирна, Т.М.
Красноусов, А.В.
Ключові слова: маркетингова діяльність;промислове підприємство;промисловий маркетинг;marketing activity;industrial enterprise;industrial marketing;маркетинговая деятельность;промышленное предприятие;промышленный маркетинг
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Парцирна Т.М., Красноусов А.В. Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 140-144.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті особливості і шляхи розвитку промислового маркетингу і підвищення конкурентоспроможності промислового виробництва в сучасних умовах на прикладі сучасного Українського підприємства.
Features and ways of development of industrial marketing and increase of competitiveness of industrial production in modern conditions on the example of the modern Ukrainian enterprise are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5687
Розташовується у зібраннях:Випуск 1(17), Ч 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_1(2)__22.pdf163.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.