Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5687
Название: Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства
Авторы: Парцирна, Т.М.
Красноусов, А.В.
Ключевые слова: маркетингова діяльність;промислове підприємство;промисловий маркетинг;marketing activity;industrial enterprise;industrial marketing;маркетинговая деятельность;промышленное предприятие;промышленный маркетинг
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Парцирна Т.М., Красноусов А.В. Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 140-144.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуті особливості і шляхи розвитку промислового маркетингу і підвищення конкурентоспроможності промислового виробництва в сучасних умовах на прикладі сучасного Українського підприємства.
Features and ways of development of industrial marketing and increase of competitiveness of industrial production in modern conditions on the example of the modern Ukrainian enterprise are considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5687
Располагается в коллекциях:Випуск 1(17), Ч 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2013_1(2)__22.pdf163.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.