Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарцирна, Т.М.-
dc.contributor.authorКрасноусов, А.В.-
dc.date.accessioned2022-08-25T16:07:57Z-
dc.date.available2022-08-25T16:07:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПарцирна Т.М., Красноусов А.В. Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 140-144.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5687-
dc.description.abstractРозглянуті особливості і шляхи розвитку промислового маркетингу і підвищення конкурентоспроможності промислового виробництва в сучасних умовах на прикладі сучасного Українського підприємства.uk_UA
dc.description.abstractFeatures and ways of development of industrial marketing and increase of competitiveness of industrial production in modern conditions on the example of the modern Ukrainian enterprise are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпромислове підприємствоuk_UA
dc.subjectпромисловий маркетингuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectindustrial enterpriseuk_UA
dc.subjectindustrial marketinguk_UA
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UA
dc.subjectпромышленное предприятиеuk_UA
dc.subjectпромышленный маркетингuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності промислового підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1(17), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_1(2)__22.pdf163.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.