Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5654
Назва: Процесний підхід до оцінки попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства
Автори: Чатченко, О.Є.
Ключові слова: процесний підхід;оцінка попиту;продукція;підприємства ресторанного господарства;формування системи інформаційного забезпечення;process approach;demand assessment;product;restaurant enterprises;formation of the information support system;процессный подход;оценка спроса;продукция;предприятия ресторанного хозяйства;формирование системы информационного обеспечения
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Чатченко О.Є. Процесний підхід до оцінки попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 95-102.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто процесний підхід до оцінки попиту на продукцію (послуги) підприємств ресторанного господарства та один із основних його етапів - формування системи інформаційного забезпечення. Визначено основні принципи розробки (створення) інформаційної системи оцінки попиту на продукцію (послуги) підприємств ресторанного господарства.
We consider the process approach to the assessment of demand for products (services) company restaurants and one of its main stages - forming information system. The basic principles of design (creation) of an information system estimates the demand for products (services) enterprises restaurants.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5654
Розташовується у зібраннях:Випуск 1(17), Ч 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_1(2)__16.pdf315.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.