Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5654
Название: Процесний підхід до оцінки попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства
Авторы: Чатченко, О.Є.
Ключевые слова: процесний підхід;оцінка попиту;продукція;підприємства ресторанного господарства;формування системи інформаційного забезпечення;process approach;demand assessment;product;restaurant enterprises;formation of the information support system;процессный подход;оценка спроса;продукция;предприятия ресторанного хозяйства;формирование системы информационного обеспечения
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Чатченко О.Є. Процесний підхід до оцінки попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 95-102.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто процесний підхід до оцінки попиту на продукцію (послуги) підприємств ресторанного господарства та один із основних його етапів - формування системи інформаційного забезпечення. Визначено основні принципи розробки (створення) інформаційної системи оцінки попиту на продукцію (послуги) підприємств ресторанного господарства.
We consider the process approach to the assessment of demand for products (services) company restaurants and one of its main stages - forming information system. The basic principles of design (creation) of an information system estimates the demand for products (services) enterprises restaurants.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5654
Располагается в коллекциях:Випуск 1(17), Ч 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2013_1(2)__16.pdf315.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.