Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5654
Title: Процесний підхід до оцінки попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства
Authors: Чатченко, О.Є.
Keywords: процесний підхід;оцінка попиту;продукція;підприємства ресторанного господарства;формування системи інформаційного забезпечення;process approach;demand assessment;product;restaurant enterprises;formation of the information support system;процессный подход;оценка спроса;продукция;предприятия ресторанного хозяйства;формирование системы информационного обеспечения
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Чатченко О.Є. Процесний підхід до оцінки попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 95-102.
Abstract: Розглянуто процесний підхід до оцінки попиту на продукцію (послуги) підприємств ресторанного господарства та один із основних його етапів - формування системи інформаційного забезпечення. Визначено основні принципи розробки (створення) інформаційної системи оцінки попиту на продукцію (послуги) підприємств ресторанного господарства.
We consider the process approach to the assessment of demand for products (services) company restaurants and one of its main stages - forming information system. The basic principles of design (creation) of an information system estimates the demand for products (services) enterprises restaurants.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5654
Appears in Collections:Випуск 1(17), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_1(2)__16.pdf315.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.