Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56160
Название: Роль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності українських товарів на європейських ринках
Авторы: Кулакова, С. Ю.
Красун, Я. А.
Тетерюк, Д. В.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Кулакова С. Ю., Красун Я. А., Тетерюк Д. В. Роль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності українських товарів на європейських ринках. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 254-256
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56160
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-254-256.pdf287.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.