Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56160
Title: Роль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності українських товарів на європейських ринках
Authors: Кулакова, С. Ю.
Красун, Я. А.
Тетерюк, Д. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Кулакова С. Ю., Красун Я. А., Тетерюк Д. В. Роль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності українських товарів на європейських ринках. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 254-256
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56160
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-254-256.pdf287.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.