Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулакова, С. Ю.-
dc.contributor.authorКрасун, Я. А.-
dc.contributor.authorТетерюк, Д. В.-
dc.date.accessioned2024-07-19T13:00:42Z-
dc.date.available2024-07-19T13:00:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКулакова С. Ю., Красун Я. А., Тетерюк Д. В. Роль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності українських товарів на європейських ринках. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 254-256uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56160-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleРоль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності українських товарів на європейських ринкахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-254-256.pdf287.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.