Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56155
Назва: Маркетингові стратегії продажу банківських продуктів корпоративним клієнтам в умовах євроінтеграції
Автори: Кекух, В. В.
Білошапка, В. С.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Кекух В. В., Білошапка В. С. Маркетингові стратегії продажу банківських продуктів корпоративним клієнтам в умовах євроінтеграції. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 239-241
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56155
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-239-241.pdf259.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.