Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56155
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКекух, В. В.-
dc.contributor.authorБілошапка, В. С.-
dc.date.accessioned2024-07-19T12:52:36Z-
dc.date.available2024-07-19T12:52:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКекух В. В., Білошапка В. С. Маркетингові стратегії продажу банківських продуктів корпоративним клієнтам в умовах євроінтеграції. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 239-241uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56155-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії продажу банківських продуктів корпоративним клієнтам в умовах євроінтеграціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-239-241.pdf259.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.