Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56155
Название: Маркетингові стратегії продажу банківських продуктів корпоративним клієнтам в умовах євроінтеграції
Авторы: Кекух, В. В.
Білошапка, В. С.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Кекух В. В., Білошапка В. С. Маркетингові стратегії продажу банківських продуктів корпоративним клієнтам в умовах євроінтеграції. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 239-241
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56155
Располагается в коллекциях:2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-239-241.pdf259.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.