Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56155
Title: Маркетингові стратегії продажу банківських продуктів корпоративним клієнтам в умовах євроінтеграції
Authors: Кекух, В. В.
Білошапка, В. С.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Кекух В. В., Білошапка В. С. Маркетингові стратегії продажу банківських продуктів корпоративним клієнтам в умовах євроінтеграції. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 239-241
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56155
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-239-241.pdf259.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.