Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5542
Title: Ціна як соціальний індикатор розвитку споживчого ринку
Authors: Жегус, О.В.
Парцирна, Т.М.
Keywords: ціна;споживчий ринок;соціальний індикатор розвитку;price;consumer market;social indicator of development;цена;потребительский рынок;социальный индикатор развития
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Жегус О.В., Парцирна Т.М. Ціна як соціальний індикатор розвитку споживчого ринку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 209-215.
Abstract: Розглянуто соціальні аспекти достатності харчування населення та обґрунтовано необхідність розвитку соціально орієнтованої роздрібної мережі як одного з варіантів вирішення проблеми фізичної та цінової доступності продовольчих товарів для верств населення із низьким рівнем доходів.
The social aspects of nutrition adequacy are considered. The necessity of social-oriented retail as one of the solutions to the problems of physical and affordability of food groups for the population with low incomes is proved.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5542
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(1)__31.pdf286.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.