Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5542
Назва: Ціна як соціальний індикатор розвитку споживчого ринку
Автори: Жегус, О.В.
Парцирна, Т.М.
Ключові слова: ціна;споживчий ринок;соціальний індикатор розвитку;price;consumer market;social indicator of development;цена;потребительский рынок;социальный индикатор развития
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Жегус О.В., Парцирна Т.М. Ціна як соціальний індикатор розвитку споживчого ринку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 209-215.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто соціальні аспекти достатності харчування населення та обґрунтовано необхідність розвитку соціально орієнтованої роздрібної мережі як одного з варіантів вирішення проблеми фізичної та цінової доступності продовольчих товарів для верств населення із низьким рівнем доходів.
The social aspects of nutrition adequacy are considered. The necessity of social-oriented retail as one of the solutions to the problems of physical and affordability of food groups for the population with low incomes is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5542
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(18), Ч 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_2(1)__31.pdf286.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.