Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5542
Название: Ціна як соціальний індикатор розвитку споживчого ринку
Авторы: Жегус, О.В.
Парцирна, Т.М.
Ключевые слова: ціна;споживчий ринок;соціальний індикатор розвитку;price;consumer market;social indicator of development;цена;потребительский рынок;социальный индикатор развития
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Жегус О.В., Парцирна Т.М. Ціна як соціальний індикатор розвитку споживчого ринку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 209-215.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто соціальні аспекти достатності харчування населення та обґрунтовано необхідність розвитку соціально орієнтованої роздрібної мережі як одного з варіантів вирішення проблеми фізичної та цінової доступності продовольчих товарів для верств населення із низьким рівнем доходів.
The social aspects of nutrition adequacy are considered. The necessity of social-oriented retail as one of the solutions to the problems of physical and affordability of food groups for the population with low incomes is proved.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5542
Располагается в коллекциях:Випуск 2(18), Ч 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2013_2(1)__31.pdf286.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.