Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, О.В.-
dc.contributor.authorПарцирна, Т.М.-
dc.date.accessioned2022-08-24T09:17:25Z-
dc.date.available2022-08-24T09:17:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖегус О.В., Парцирна Т.М. Ціна як соціальний індикатор розвитку споживчого ринку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 209-215.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5542-
dc.description.abstractРозглянуто соціальні аспекти достатності харчування населення та обґрунтовано необхідність розвитку соціально орієнтованої роздрібної мережі як одного з варіантів вирішення проблеми фізичної та цінової доступності продовольчих товарів для верств населення із низьким рівнем доходів.uk_UA
dc.description.abstractThe social aspects of nutrition adequacy are considered. The necessity of social-oriented retail as one of the solutions to the problems of physical and affordability of food groups for the population with low incomes is proved.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.subjectсоціальний індикатор розвиткуuk_UA
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectconsumer marketuk_UA
dc.subjectsocial indicator of developmentuk_UA
dc.subjectценаuk_UA
dc.subjectпотребительский рынокuk_UA
dc.subjectсоциальный индикатор развитияuk_UA
dc.titleЦіна як соціальний індикатор розвитку споживчого ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(1)__31.pdf286.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.