Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/53220
Назва: Тенденції розвитку попиту на продукцію ресторанного господарства в мережі підприємств вітчизняного ритейлу
Інші назви: Тенденции развития спроса на продукцию ресторанного хозяйства в сети предприятий отечественного ритейла
Trends of the demand for the products restaurant industry in the network of national retail enterprises
Автори: Гармаш, Є. І.
Науковий керівник : Кушнір, Т. Б.
Ключові слова: ресторанне господарство;підприємство ритейлу;споживач;попит;аналіз ринку;ресторанное хозяйство;предприятие ритейла;потребитель;спрос;анализ рынка;restaurant economy;retail enterprise;consumer;demand;market analysis
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Гармаш Є. І. Тенденції розвитку попиту на продукцію ресторанного господарства в мережі підприємств вітчизняного ритейлу. Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі: зб. наук. пр. здобувачів вищої освіти; наук. кер. Кушнір Т. Б. Харків: ХДУХТ, 2017. Вип. 1. С. 102-113.
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз макроекономічних показників розвитку економіки України, споживчих витрат населення, у тому числі на харчування поза домом, як відправної точки формування попиту на продукцію ресторанного господарства в Україні за період 2010–2016 рр. Визначена динаміка основних показників цього сегмента економіки. Окремо досліджено особливості та тенденції розвитку ресторанного бізнесу в мережі підприємств вітчизняного ритейлу.
Проведен анализ макроэкономических показателей развития экономики Украины, потребительских расходов населения, в том числе на питание вне дома, как отправной точки формирования спроса на продукцию ресторанного хозяйства в Украине за период 2010–2016 гг. Определена динамика основных показателей этого сегмента экономики. Отдельно исследованы особенности и тенденции развития ресторанного бизнеса в сети предприятий отечественного ритейла.
The article analyzes macroeconomic indicators of the development of the Ukrainian economy, consumer spending of the population, including food outside the home, as the starting point for the formation of demand for restaurant industry in Ukraine for the period 2010–2016. Dynamics of the main indicators of this segment of the economy was determined. Separately, the features and trends in the development of restaurant business in the network of national retail enterprises have been explored.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53220
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiynyy_rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2017_1_102-113.pdf209.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.