Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51189
Назва: Маркетинг соціокультурної сфери у розрізі концепції «8Р»
Автори: Устіловська, А. С.
Творонович, В. І.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Устіловська А. С., Творонович В. І. Маркетинг соціокультурної сфери у розрізі концепції «8Р». Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 551-552.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51189
Розташовується у зібраннях:Управління розвитком соціально-економічних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_551-552.pdf228.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.